Δεν ξέρω γιατί αποφάσισα να κάνω blog

0 Shares
0
0
0
0
0
0

Δεν ξέρω γιατί αποφάσισα να κάνω blog, απλά το αποφάσισα. Παραδέχομαι και εγώ εξεπλάγην με την απόφαση αυτή και ομολογώ ότι μου προκαλεί δυσφορία και αμηχανία. Όσοι με γνωρίζουν έστω και λίγο, θα γνωρίζουν ότι είμαι κατά της φιλοσοφίας των blogs. Βασικά θεωρώ ότι ελάχιστοι άνθρωποι έχουν πραγματικά blog, υπόλοιποι απλά χρησιμοποίησαν τον όρο blog για λόγους marketing! «Ενημερωτικό Blog» … τι τραγελαφικό ή το «Τεχνολογικό Blog» που στην ουσία είναι αναδημοσίευση, έστω με μερική αναδιατύπωση, δελτίων τύπων!  Μπορεί κάποιος να ενημερώσει τους παραπάνω ότι ΔΕΝ έχουν blog;

Στο παραπάνω πανηγύρι δεν  συμμετέχω! Αν και δεν ξέρω ποία θέματα θα διαπραγματεύομαι. Ίσως γράφω απλά απόψεις, ίσως απλά γράφω ιδέες που συναντώ στα διάφορα οικονομικά και διοικητικά εγχειρίδια, ίσως απλά γράφω σκέψεις ή ίσως απλά θα αναδημοσιεύω κείμενα μου από το e-steki.gr. Αξίζει να σημειώσω ότι αυτό το κείμενο το γράφω πολύ πιο πριν αγοράσω domain και στήσω το Blog.

Πριν συνεχίσω την φλυαρία μου, ας συστηθώ. Είμαι ο Παναγιώτης Γιαννακάς, 20 ετών σπουδάζω οικονομικά ενώ παράλληλα ασχολούμαι με Fresset ΕΠΕ που έχει σαν κυριότερο ενεργό project το e-steki.gr.  Την Fresset την σύστησα μαζί την Lea Verou τον Δεκέμβριο του 2008 με σκοπό να διαχειρίζεται όλα τα κοινά μας Project. Στην Fresset έχω διάφορους ρόλους με κυριότερους και πιο ενδιαφέρον τα οικονομικά και διαχειριστικά ενώ τέλος ασχολούμαι με το περιεχόμενο του e-steki

Οι οικονομικόπολιτικες πεποιθήσεις μου πηγάζουν από τον φιλελευθερισμό και τον καπιταλισμό. Παρόλο που στο παρελθόν ήμουν φανερός υποστηρικτής της ΝΔ και της Φιλελεύθερης Συμμαχίας πλέον δυσαρεστημένος και από τα δυο αυτά κόμματα προτιμώ να έχω μια ανεξάρτητη θεώρηση της κομματικής ελληνικής σκηνής, έτσι και αλλιώς πιο πολύ με γοητεύουν τα οικονομικά παρά τα πολιτικά.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι διαφωνώ με αριστερές και σοσιαλιστικές ιδεολογίες. Σε σελίδες όπως e-rooster.gr και capital.gr παρατηρώ ότι αντί να γίνετε διάλογος με δεδομένα που θέτει το αρθρογράφος, σχολιαστές, με αριστερές καταβολές,  θέτουν «προβληματισμούς» επάνω σε θεμελιώδη αξίες του φιλελευθερισμού και του καπιταλισμού ασχέτως αν η δημοσίευση μιλάει για κάτι εντελώς διαφορετικό. Αυτό έχει σαν σκοπό να έχουν χίλιες φορές οι ίδιοι διαξιφισμοί. Εγώ έχω σκοπό τέτοια σχόλια να τα διαγράφω, βαριέμαι να είμαι θεατής στον ίδιο και στο ίδιο έργο, θέλω επιτέλους να δω το sequel.

Θα ήθελα να σημειώσω ότι το πρώτο ελληνικό σχολείο που παρακολούθησα ήταν στην Γερμανία και αυτό σαν δεύτερο, το απόγευμα. Δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος αλλά καμία φορά κάνω μικρά συντακτικά και ορθογραφικά λάθη, ζητώ να με συγχωρέσετε.

Υ.γ.: Το theme δεν θα παραμείνει το ίδιο, ελπίζω σε 1-2  μήνες να έχει ολοκληρωθεί ένα custom που έχω ζητήσει. Επίσης αυτή την στιγμή υπάρχει ένα μικρό bug. Συγκεκριμένα το url http://www.yannakas.me δεν λειτουργεί.

0 Shares
2 comments
  1. Καλή αρχή, λοιπόν! Βέβαια, με μένα να κάνω ποδαρικό στα σχόλια δεν ξέρω! Το theme το ετοιμάζει η Λία? Τότε σίγουρα θα’ναι κάτι καλό.
    Ελπίζω να κατάλαβες πλέον ότι στα κόμματα δεν υπάρχουν ιδεολογίες και να μην δηλώνεις οπαδός κανενός.

    1. Ναι πράγματι η Λια θα ετοιμάσει το theme 😀

      Υ.γ.: Υπερβολές, υπάρχουν ιδεολογίες ειδικά στις φοιτητικές παρατάξεις. Δεν έχεις προσέξει ότι τα parties τα κάνουν σε διαφορετικά τύπου μαγαζιά; 😛

Comments are closed.

You May Also Like

Ντροπή σου Apple…

Για την υπόθεση αυτή, όλοι οι φίλοι της τεχνολογίας έθεσαν το δικαίωμα του digital privacy αλλά κανείς δεν μίλησε για το δικαίωμα στην ζωής, ακρογωνιαίος λίθος όλων των λοιπών δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Το δικαίωμα στην ζωή αφαιρέθηκε για αυτούς τους άτυχους ανθρώπους. Αδικοχαμένα θύματα που ήταν πατεράδες, κόρες και εραστές άλλων ανθρώπων. Η μαύρη ειρωνεία είναι ότι υπάρχει μια αξιοσημείωτη πιθανότητα να ομιλούμε και για πελάτες της Apple.

Όλοι έχουμε κάτι να κρύψουμε!

Ο άνθρωπος ενδόμυχα συμπεριφέρεται διαφορετικά παρουσία τρίτου και το ενδεικτικότατο παράδειγμα είναι τα «ζευγαράκια», όπου κάτω από συνεχή παρακολούθηση θα ήταν δύστυχα. Το privacy μοιάζει και είναι βιολογική ανάγκη του ανθρώπου.

Σύνδρομο Γονικής Αποξένωσης: Ένα δικηγορικό παίγνιο ψυχολογίας;

Ακόμη και αν εξαντλήσουμε τις δυνατότητες για διαξιφισμό περί συνδρόμου, πάθησης, διαταραχής και παθογόνου μοτίβου συμπεριφοράς, στον απλό όρο γονική αποξένωση οφείλουμε να του αποδίδουμε μια πιο ευρεία ερμηνεία.

Ιδεολογική αστοχία σε μετάφραση του Πανεπιστημίου Κρήτης

Μόνο αστοχία στα πλαίσια μιας ελεύθερης μετάφρασης δεν μπορεί να χαρακτηριστεί τούτο. Τόσο το συγκεκριμένο essay, όσο το συνολικό έργο του Max Weber μαρτυρά έναν άνθρωπο οπαδό της αυστηρής συστημικής θεώρησης, που ανεξαρτήτως της κοινωνικής και πιθανόν ριζοσπαστικής χροιάς του, ήταν απόλυτα εναρμονισμένος με αποκρυσταλλωμένες έννοιες και ορισμούς δεκαετιών.